Jump to content

Edit History

X10an

X10an

Hulda skrev 59 minutter siden:

Mål (ohm) mellom batteri pluss og motor når hovedbrytreren er slått av.

Her tar jeg meg friheten til å tippe at vår eminente Hulda egentlig mener noe litt annet enn det han sier. For det finnes vel ingen god grunn for å måle ohm mellom batteriets plusspol og batteriets minuspol, om man da legger til grunn at batteriets minuspol er direkte koblet til motorens gods?

Jeg tror kanskje han egentlig mener mellom motor gods og hovedbrytrerens "utgang til motor"? Eller kanskje noe helt annet..

Skremmende lesning dette her. Selv er jeg veldig fornøyd med at min egen båt ligger på land. Der er det ingen som kommer og spiser den opp. Kanskje bare kjøpe en kano med årer spikket av furu? Tror furu og polyester skal fungere bra sammen. 

X10an

X10an

Hulda skrev 45 minutter siden:

Her tar jeg meg friheten til å tippe at vår eminente Hulda egentlig mener noe litt annet enn det han sier. For det finnes vel ingen god grunn for å måle ohm mellom batteriets plusspol og batteriets minuspol, om man da legger til grunn at batteriets minuspol er direkte koblet til motorens gods?

Jeg tror kanskje han egentlig mener mellom motor gods og hovedbrytrerens "utgang til motor"? 

X10an

X10an

Hulda skrev 39 minutter siden:

• Create New...