Trawler 42 Startet 12.Januar.2019 Del på Facebook Startet 12.Januar.2019 På ferie til Kapp Verde må man jo dykke litt, det førte til mitt første møte med hai. Usikker på hva slags hai det var, men morro var det. Ruggen var ca to og en halv meter lang, pluss halen ! Haimøte Kapp Verde Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Dykker Svart 13.Januar.2019 Del på Facebook Svart 13.Januar.2019 Det er en Nurse Shark (Ginglymostoma cirratum). Jeg har også møtt på disse når jeg har dykket i syden. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 13.Januar.2019 Del på Facebook Svart 13.Januar.2019 Navnet har de fått for de lager en lyd som høres ut som et barn som ammes/ammer. Ufarlige så lenge man ikke "går inn for det". Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Trawler 42 Svart 13.Januar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Januar.2019 Takk "Dykker" og "Mouche" ! Da ble jeg også litt klokere Sitér dette innlegget 42 Trawler Europa Style 2 x 180 hk Cummins m/turbo + 11' Rib m 10hk(15) Mercury Viking Hjemmehørende i Kristiansand S Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.