Jump to content

Edit History

dude

dude

Kan du si meg grunnen til at du sitter her å kverulerer Hulda?

Jeg skriver dette bare som en opplysning, godt ment til noen som er i tvil om å operere 

i grenseland, som er usikker på evt reaksjoner.

jeg kan ikke vite hvilke setninger du har lest, men som sagt, jeg har opplevd dette

selv, at biler med overlast måtte laste av før de fikk kjøre videre, uten annen reaksjon.

fikk dette også bekreftet ved tlf til statens vegvesen senest i august at grensen for 

straffereaksjon på "småbiler" med henger gikk ved over 30% overlast.

Så er det vel litt forskjell på hva som er lov, og hva som gir en straffereaksjon om man bryter 

loven. Som med refleksvest f, eks. det er påbudt å ha i bil, man får feil på eu-kontroll

om den ikke er der, men likefullt ingen straffereaksjon i form av bot eller forelegg.

dude

dude

Kan du si meg grunnen til at du sitter her å kverulerer Hulda?

Jeg skriver dette bare som en opplysning, godt ment til noen som er i tvil om å operere 

i grenseland, som er usikker på evt reaksjoner.

jeg kan ikke vite hvilke setninger du har lest, men som sagt, jeg har opplevd dette

selv, at biler med overlast måtte laste av før de fikk kjøre videre, uten annen reaksjon.

fikk dette også bekreftet ved tlf til statens vegvesen senest i august. 

Så er det vel litt forskjell på hva som er lov, og hva som gir en straffereaksjon om man bryter 

loven. Som med refleksvest f, eks. det er påbudt å ha i bil, man får feil på eu-kontroll

om den ikke er der, men likefullt ingen straffereaksjon i form av bot eller forelegg.

dude

dude

kan du si meg grunnen til at du sitter her å kverulerer hulda?

så er det vel litt forskjell på hva som er lov, og hva som gir en straffereaksjon om man bryter 

loven. som med refleksvest f, eks. det er påbudt å ha i bil, man får feil på eu-kontroll

dude

dude

kan du si meg grunnen til at du sitter her å kverulerer hulda?

jeg kan ikke vite hvilkke setninger du har lest, men som sagt, jeg har oppplevd dette

så er det vel litt forskjell på hva som er lov, og hva som gir en straffereaksjon om man bryter 

loven. som med refleksvest f, eks. det er påbudt å ha i bil, man får feil på eu-kontroll

• Create New...