Jump to content

Edit History

HiWard

HiWard

Da var førerkort oppgradert med B96. Det var en fullstendig smertefri affære og nå er utvalget av hengere brått noe større!

I den anledning lurer jeg på hvor lang henger som er lang nok. Jeg har lagt ved et bilde jeg rappet fra en Finn-annonse av en Uttern S57 på det jeg tror er en Tysse 6324. Båten er 1 fot lengre enn min og hengeren er 686cm lang og anbefalt for båter inntil 23 fot. Jeg synes jo dette ser greit ut, men det er kanskje overkill på lengden? Om båten blir for kort er det jo en sjanse for at baugstøtten ikke kan justeres langt nok bak på hengeren ser jeg for meg.

34D1DA0D-3AC8-41BD-83DB-E6FF74A914B6.jpeg

HiWard

HiWard

Da var førerkort oppgradert med B96. Det var en fullstendig smertefri affære og nå er utvalget av hengere brått noe større!

I den anledning lurer jeg på hvor lang henger som lang nok. Jeg har lagt ved et bilde jeg rappet fra en Finn-annonse av en Uttern S57 på det jeg tror er en Tysse 6324. Båten er 1 fot lengre enn min og hengeren er 686cm lang og anbefalt for båter inntil 23 fot. Jeg synes jo dette ser greit ut, men det er kanskje overkill på lengden? Om båten blir for kort er det jo en sjanse for at baugstøtten ikke kan justeres langt nok bak på hengeren ser jeg for meg.

34D1DA0D-3AC8-41BD-83DB-E6FF74A914B6.jpeg

• Create New...