riskyrasmussen Startet 14.Januar.2019 Link til dette innlegget Startet 14.Januar.2019 Etter mye lesing på dette forumet de siste dagene/ukene har jeg funnet svært my interessant - om veldig mange båter! Vi synes Flem er en spennende båt, og fant i en av de utallige trådene på dette forumet et sett med tegninger på disse båtene. Jeg har forgjeves prøvd å finne igjen denne posten, men klarer ikke å finne den igjen. Mener at tegningene var postet av noen som hadde skannet sine tegninger. Filen var en PDF, og het noe slikt som "tengningsmappe". Noen som sitter på disse?:) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 15.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2019 Historien bak var vel at en model ble laga i badekaret. Konstruert av en båtinteressert lærer fra Molde! Det ble en praktisk båt. Desegnmessig tidløs og kansje for noen litt kjedelig! men absoludt en båt man kan ta med i vurderingen! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Mix Svart 15.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2019 riskyrasmussen skrev for 19 timer siden: Mener at tegningene var postet av noen som hadde skannet sine tegninger. Filen var en PDF, Det høres ut som en god oppskrift for å bli saksøkt på av rettighetshaverne å offentliggjøre konstruksjonstegninger på nett. Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 15.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2019 Mix skrev for 3 timer siden: Det høres ut som en god oppskrift for å bli saksøkt på av rettighetshaverne å offentliggjøre konstruksjonstegninger på nett. Det kan nok være et poeng. Nå har jeg imidlertid klart å spore dem opp :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.