-morten- Startet 15.Januar.2019 Del på Facebook Startet 15.Januar.2019 (redigert) http://www.batmagasinet.no/artikkel/gigant-åtterne-sminket-og-europa-godkjent 7-Marine har utviklet verdens største påhengere fra en GM blokk på kant! De er imidlertid oppkjøpt av Volvo Penta og fått redesign og sikkert litt gunstigere salgsvilkår for det totale markedet Redigert 15.Januar.2019 av -morten- (see edit history) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Grønnskollingen Svart 15.Januar.2019 Del på Facebook Svart 15.Januar.2019 Helt ærlig spørsmål: hvorfor vil noen ha en slik motor? Når man ikke til slutt et krysningspunkt hvor det vil være bedre med innenbords? Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 15.Januar.2019 Del på Facebook Svart 15.Januar.2019 (redigert) Trodde den var godkjent i Europa for lenge siden, men der ser man. Personlig er jeg enig med deg Grønnskollingen, men i USA går det mange båter med både to tre og fire slike bak. Litt tuft kan det jo være!: Redigert 15.Januar.2019 av Kallethekid (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 15.Januar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Januar.2019 Hvorfor vil noen ha en Amerikansk bil med V8 og stiv ramme når du kan få en Japansk bil som er mye bedre og bruker mye mindre drivstoff!! blir litt samme greia! Hadde jeg prioritert båtleketøy og hatt litt mer interesse skulle jeg ha pussa opp en speedbåtklassiker og montert en slik! hadde jo vært råtøft! noe særlig praktisk og nyttig!? nei.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.