Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Komodo skrev for 4 timer siden:

Litt usikker på fraktkostnadene, men det lønner seg muligens å ta dem fra Alibaba? Her er et søk på Samsung 3500mA. De kalles INR 35E.

INR 35E skal være gode celler, er Samsung som lager de originale. Får ikke opp alibaba så lett her på ipad. Men de koster peng, ala disse på ali. Er også fri frakt. Dette tror jeg er originale celler og som du ser så må du opp litt i pris. Alle originale jeg har sett av de batteriene har 3 legger på plusspolen. Ser kopier ofte har 4. Ser heller ikke ut som om disse inneholder noen elektronikk ala PCB, BMS etc. Se og let litt så finner du sikkert rimeligere celler, men pass på magefølelsen for selger, for det er veldig mye kopier ute å går. Men uansett så tror jeg du har staket ut riktig retning når det gjelder batterier. 

Kjellg

Kjellg

Komodo skrev for 3 timer siden:

Litt usikker på fraktkostnadene, men det lønner seg muligens å ta dem fra Alibaba? Her er et søk på Samsung 3500mA. De kalles INR 35E.

INR 35E skal være gode celler, er Samsung som lager de originale. Får ikke opp alibaba så lett her på ipad. Men de koster peng, ala disse på ali. Er også fri frakt. Dette tror jeg er originale celler og som du ser så må du opp litt i pris. Ser heller ikke ut som om disse inneholder noen elektronikk ala PCB, BMS etc. Se og let litt så finner du sikkert rimeligere celler, men pass på magefølelsen for selger, for det er veldig mye kopier ute å går. Men uansett så tror jeg du har staket ut riktig retning når det gjelder batterier. 

Kjellg

Kjellg

INR 35E skal være gode celler, er Samsung som lager de originale. Får ikke opp alibaba så lett her på ipad. Men de koster peng, ala disse på ali. Er også fri frakt. Dette tror jeg er originale celler og som du ser så må du opp litt i pris. Ser heller ikke ut som om disse inneholder noen elektronikk ala PCB, BMS etc. Se og let litt så finner du sikkert rimeligere celler, men pass på magefølelsen for selger for det er veldig mye kopier ute å går. Men uansett så tror jeg du har staket ut riktig retning når det gjelder batterier. 

Kjellg

Kjellg

INR 35E skal være gode celler, er Samsung som lager de originale. Men de koster peng, ala disse på ali. Er også fri frakt. Dette tror jeg er originale celler og som du ser så må du opp litt i pris. Ser heller ikke ut som om disse inneholder noen elektronikk ala PCB, BMS etc. Men uansett så tror jeg du har staket ut riktig retning når det gjelder batterier. 

Kjellg

Kjellg

INR 35E skal være gode celler, er Samsung som lager de originale. Men de koster peng, ala disse på ali. Dette tror jeg er originale celler og som du ser så må du opp litt i pris. Ser heller ikke ut som om disse inneholder noen elektronikk ala PCB, BMS etc. Men uansett så tror jeg du har staket ut riktig retning når det gjelder batterier. 

• Create New...