Jump to content

Edit History

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 50 minutter siden:

Motorbåter "mangler ett gear" i kos og hygge på sjøen, men gjør forsåvidt nytta ;-) 

Det kan du nok ha meget rett i, ser den ;) Jeg har faktisk aldri vært ombord i en seilbåt under fart. :giggle:

Begynte med båt for bare noen år siden men du verden hvor trivelig det er. Nå vet jeg hva en motorbåt koster å drifte, men alltid når jeg snakker med kompisene mine om at jeg kanskje kunne tenkt meg en seilbåt, så blir de straks bekymret for meg :wink: De skremmer meg med at seilbår koster så mye mere å drifte, og så ramser de opp en masse priser på tauverk, seil osv..

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 47 minutter siden:

Motorbåter "mangler ett gear" i kos og hygge på sjøen, men gjør forsåvidt nytta ;-) 

Det kan du nok ha meget rett i, ser den ;) Jeg har faktisk aldri vært ombord i en seilbåt under fart. :giggle:

Begynte med båt for bare noen år siden men du verden hvor trivelig det er. Nå vet jeg hva en motorbåt koster å drifte, men alltid når jeg snakker med kompisene mine om at jeg kanskje kunne tenkt meg en seilbåt, men de blir straks bekmret for meg :wink: De skremmer meg med at seilbår koster så mye mere å drifte, og så ramser de opp en masse priser på tauverk, seil osv..

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 46 minutter siden:

Begynte med båt for bare noen år siden men du verden hvor trivelig det er. 

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 46 minutter siden:

Kjellg

Kjellg

Pinkvin skrev 44 minutter siden:

Det kan du nok ha meget rett i, ser den ;) Har faktisk aldri vært ombord i en seilbåt under fart. :giggle:

• Create New...