Jump to content

Edit History

Finito

Finito

Kjøpte i høst ein Halco 26 Offshore med 155 Ford/Sabb med v giear som skal gå 17 knop på full fart og 12 på marsj.

Høyres dette normalt ut for ein offshore? Har ikkje fått den opp i fart p.g.a. at det var oppdrett av blåskjll under båten da eg henta den.

Har forstått det slik at økonomi versjonen ikkje går like fort p.g.a. kjølfasongen.

Korleis finn eg ut at det er ein offshore eg har kjøpt?

Er det noken som har vinkel på skroget akterut da eg har tenkt å lage slippvogn til båten i løpet av vinteren.

Takknemlig for svar.

DSC_8755.JPG

PB180005.JPG

PB180007.JPG

Finito

Finito

Kjøpte i høst ein Halco 26 Offshore med 155 Ford/Sabb med v giear som skal gå 17 knop på full fart og 12 på marsj.

Høyres dette normalt ut for ein offshore? Har forstått det slik at økonomi versjonen ikkje går like fort p.g.a. kjølfasongen.

Er det noken som har vinkel på skroget akterut da eg har tenkt å lage slippvogn til båten i løpet av vinteren.

Takknemlig for svar.

DSC_8755.JPG

PB180005.JPG

Finito

Finito

Høyres dette normalt ut for ein offshore? Har forstått det slik at økonomi versjonen ikkje går like fort p.g.a. kjølfasongen.

Takknemlig for svar.

DSC_8755.JPG

• Create New...