Finito Startet 15.Januar.2019 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2019 (redigert) Kjøpte i høst ein Halco 26 Offshore med 155 Ford/Sabb med v giear som skal gå 17 knop på full fart og 12 på marsj. Høyres dette normalt ut for ein offshore? Har ikkje fått den opp i fart p.g.a. at det var oppdrett av blåskjll under båten da eg henta den. Har forstått det slik at økonomi versjonen ikkje går like fort p.g.a. kjølfasongen. Korleis finn eg ut at det er ein offshore eg har kjøpt? Er det noken som har vinkel på skroget akterut da eg har tenkt å lage slippvogn til båten i løpet av vinteren. Takknemlig for svar. Redigert 15.Januar.2019 av Singoalla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
junior 1 Svart 15.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2019 Hei Mener at Halco 26 bare er i en utgave, mens Halco 29 ble levert i Økenomi og i Offshore utgave. Her er en gamel tråd : Sitér dette innlegget Link to post
Finito Svart 16.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2019 Takk for svar, men ser at det er ulike oppfatninger om 26 foteren er levert i to utgaver. Er det ingen som er heilt sikre? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 16.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2019 Halco 26 Økonomi har kjøl, det ser jeg ikke på din. Så da vil jeg tro det er en Offshore du har. Rart med hastigheten, så en Økonomi med samme motor som var oppgitt til 20 på max. Og da burde din gått bedre etter hva jeg kan forstå.... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Finito Svart 16.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2019 Da er det håp til våren når eg får vekk blåskjell på skroget og rur på propell :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.