Timmeeh Startet 17.Januar.2019 Link til dette innlegget Startet 17.Januar.2019 Hei. Vet dere om et båtratt som er ca 20cm i diameter? Det minste jeg finner er 250mm. Kan funke det altså, men skal lage styrepos på rekka og vil ha det så lite som mulig. Hydraulisk styring og teleflex på omstyringen til sabben. Må være med sveiv Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 17.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2019 (redigert) Ikke et båtratt, men det passer sikkert det meste: https://www.speeding.no/p/interir-og-eksterir/interir/ratt/sparco-ratt/sparco-345-mocka-ratt.html?gclid=EAIaIQobChMIuLCetub03wIVEOWaCh2dAQuaEAQYASABEgIJovD_BwE Redigert 17.Januar.2019 av PostIT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 17.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2019 PostIT skrev 9 minutter siden: Ikke et båtratt, men det passer sikkert det meste: https://www.speeding.no/p/interir-og-eksterir/interir/ratt/sparco-ratt/sparco-345-mocka-ratt.html?gclid=EAIaIQobChMIuLCetub03wIVEOWaCh2dAQuaEAQYASABEgIJovD_BwE Hei, du har kanskje missforstått dette er 35cm i diameter.. skal montere de på siden av hverandre, så ønsker så små ratt som mulig så «konsollen» på rekken blir kortest mulig. Ser for meg at 18-20cm er grei dimensjon. Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 17.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2019 https://www.elesa.com/sv/elesab2bstorese/manoverkomponenter--1000#facet:&productBeginIndex:0&orderBy:&pageView:grid&minPrice:&maxPrice:&pageSize:& Disse har alt fra 100-200 ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 17.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2019 3 hours ago, Timmeeh said: Hei, du har kanskje missforstått dette er 35cm i diameter.. skal montere de på siden av hverandre, så ønsker så små ratt som mulig så «konsollen» på rekken blir kortest mulig. Ser for meg at 18-20cm er grei dimensjon. Har ikke missforstått, men Google har tydeligvis tatt meg til noe helt annet enn det jeg trykte på! Hehe.. Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 17.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2019 Hehe ok! Ser ut som elesa har det jeg trenger. Takk for det. Fant ikke pris da, skal sjekke nærmere på siden :-) Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 17.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2019 (redigert) Var mange feller å gå i her ser jeg. Kunne tenkt meg et 200mm ratt (160mm blir kanskje smått? Tungt å sveive?) med rett hull med kile, så det passer rattpumper.. har sleipner styrepumpe, og tenkte å kjøpe biltema teleflex styring til omstyringen.. edit; med innfellbar sveiv! Redigert 17.Januar.2019 av Timmeeh (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bruflaat Svart 17.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2019 Neppe hull med kile på de jeg har linket til, men fort gjort å få laget hos et maskinverksted eller hobbyverksted. Regner med du har lasta ned teknisk blad på nettsiden og ser målene! Sitér dette innlegget Link to post
Timmeeh Svart 17.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2019 Bruflaat skrev for 2 timer siden: Neppe hull med kile på de jeg har linket til, men fort gjort å få laget hos et maskinverksted eller hobbyverksted. Regner med du har lasta ned teknisk blad på nettsiden og ser målene! SEr ut som det er hull med kilespor. Men det ser også ut som det er 20 typer å velge mellom, og det betyr at ca 19 av rattene vil være feil.. hehe.. begynner å tro det er enklere å gå for de rattene jeg får kjøpt i norge på 250mm :p Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.