Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Roger jo skrev for 22 timer siden:

Hvorfor måler på den tanken, det er vel bare å pumpe den tom når det er plass på på hovedtanken.

Og det ble også løsningen - fikk ikke tak i den måleren fra Moeller eller noen andre av god nok kvalitet på en fornuftig måte. Og da er det like greit å vite tankens nye volum nøyaktig, hvor mange liter i minuttet pumpa trekker og føre loggbok over transfer av diesel :smiley:

Takk for alles engasjement i denne lille saken :thumbsup:

Et siste sak jeg lurte på er: er det noen som har sett et dieselfilter alla Mr Funnel i proff kvalitet? Jeg har største Mr Funnel av plast - men ser etter noe som har større gjennomstrømningskapasitet . Før fantas Baja dieselfilter - men disse er også ute av produksjon

Bitteliten

Bitteliten

Roger jo skrev for 21 timer siden:

Hvorfor måler på den tanken, det er vel bare å pumpe den tom når det er plass på på hovedtanken.

Og det ble også løsningen - fikk ikke tak i den måleren fra Moeller eller noen andre av god nok kvalitet på en fornuftig måte. Og da er det like greit å vite tankens nye volum nøyaktig, hvor mange liter i minuttet pumpa trekker og føre loggbok over transfer av diesel :smiley:

Et siste sak jeg lurte på er: er det noen som har sett et dieselfilter alla Mr Funnel i proff kvalitet? Jeg har største Mr Funnel av plast - men ser etter noe som har større gjennomstrømningskapasitet

• Create New...