nordan family 27 Startet 19.Januar.2019 Link til dette innlegget Startet 19.Januar.2019 Har en gammel Cetrek 701 autopilotinnstallasjon fra 1986 som ikke virker helt. Antagelig er kompasset / kursgiveren ikke helt i form. I denne installasjonen står det en Cetrek 930-100 pumpe, som jeg tror er litt nyere. Det står i alle fall ikke som en alternativ pumpe i den originale installasjonsmanualen, og av det jeg ser av dokumentasjon i båten har det vært en del dialog med noen leverandører i ettertid. Det jeg lurer på er om jeg kan gjenbruke pumpen i en eventuell ny innstallasjon med Rayarine eller Simrad autopilotstyring. Jeg finner imidlertid ingen informasjon på pumpen om hvor mye strøm den trekker eller noe annet relevant - kun at det er 12 v, et serienummer pluss produktnummeret 930-100. Noen som har noe informasjon om denne pumpen, eller har anvendt den / forsøkt å anvende den i kombinasjon med "moderne" autopilotsystemer? Selve pumpen jobber bra og effektivt i dag. Sitér dette innlegget Link to post
flipflap Svart 19.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Januar.2019 Hei! Denne kan du bruke med både Raymarine og Simrad autopilot. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.