Jump to content

Edit History

Gudrun

Gudrun

Ja det stemmer Ove T, men det jeg tenker på var en forsker eller hva det var innen akkurat "reint vann" eller hva det var som i et båtblad for en del år siden tok opp muligheten. Han hadde tenkt over hva som skjedde ombord hos han. 

Det vil komme en svett med varmt vann inn på vanntanken hver gang du kjører opp turtallet og det står full vanntrykk på vannledningen.. Står varmtvannstanken montert en plass det er mye vibrasjon fra motor kan det bli en del mer da ventilen ikke klarer å holde helt tett under gange. 

Det er mange måter og løse problemet til trådtstarter på og jeg forteller hvordan jeg enkelt har løst det. 

Gudrun

Gudrun

Ja det stemmer Ove T, men det jeg tenker på var en forsker eller hva det var innen akkurat "reint vann" eller hva det var som i et båtblad for en del år siden tok opp muligheten. Han hadde tenkt over hva som skjedde ombord hos han. 

Det vil komme en svett med varmt vann inn på vanntanken hver gang du kjører opp turtallet og det står full vanntrykk på vannledningen..

Det er mange måter og løse problemet til trådtstarter på og jeg forteller hvordan jeg enkelt har løst det. 

• Create New...