Ruppe Startet 20.Januar.2019 Link til dette innlegget Startet 20.Januar.2019 Hei. Jeg og min bedre halvdel har tenkt til å kjøpe en båt i Bergen. vi skal dra på jordomseiling i Juli, men problemet er vi ikke har noe båtplass, å det virker litt sløsete å leie båtplass for full sesong da vi bare skal ha den liggende et par måneder.. noen som vet om et sted man kan korttidsleie en 5m plass? har også vurdert å slenge ut en moring, men vet ikke helt hvor det skulle vært og om jeg tør å stole på at den holder båten trygg. noen som har noen tips? helst på Vestfold siden av oslofjorden Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 20.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2019 Skal dere bo i båten, eller trenger dere bare en plass å legge den? Sitér dette innlegget Link to post
Ruppe Svart 20.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2019 i utgangspunktet trenger vi bare en plass å legge den så vi kan gjøre de siste forberedelsene. Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 21.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2019 Oslofjorden er stor, men gjestehavna i Horten, eller kanalen i Moss. 5 meters plass er litt sjelden. For kanalen er det Moss Havnevesen du kontakter. Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 21.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2019 Prøv Pluggen Havn i Horten. Kontakt: havnesjef@pluggenhavn.no Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Framtia Svart 21.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 21.Januar.2019 ville også sjekket Storsand, Hurum, hender de har noe ledig (storsandbaathavn.no). Der er det også tjenester å kjøpe om du trenger hjelp til et eller annet. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
JRK Svart 23.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2019 Hei, Vil tro at Mågerø Marina på Tjøme også tar kortids utleie. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.