Jump to content

Edit History

GunR

GunR

boble65 skrev 9 minutter siden:

Og som jeg skriver så er dette selvopplevd? det virker jo mest som enkelte skryter på seg om at dem vet alt om alt? 

Hva er det du har selvopplevd? At lampen slukker når du fyller olje på en motor med alt for lavt oljenivå? Det stemmer. Det er vel ingen som tviler på det. Det er rutinen med å bruke oljetrykkslampen som nivåindikator som får meg til å fryse langt inn i mekanikersjela. 

Vi har peilepinne til sånt, nettopp for å unngå motorskade.

Takk for påminnelsen! :lol:

GunR

GunR

boble65 skrev 9 minutter siden:

Og som jeg skriver så er dette selvopplevd? det virker jo mest som enkelte skryter på seg om at dem vet alt om alt? 

Hva er det du har selvopplevd? At lampen slukker når du fyller olje på en motor med alt for lavt oljenivå? Det stemmer. Det er vel ingen som tviler på det. Det rutinen med å bruke oljetrykkslampen som nivåindikator som får meg til å fryse langt inn i mekanikersjela. 

GunR

GunR

boble65 skrev 4 minutter siden:

Hva er det du har selvopplevd? At lampen slukker når du fyller olje på en motor med alt for lavy oljenivå? Det stemmer. Det er vel ingen som tviler på det. Det rutinen med å bruke oljetrykkslampen som nivåindikator som får meg til å fryse langt inn i mekanikersjela. 

• Create New...