Martin Fisher Startet 23.Januar.2019 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2019 Det er januar, men jeg har allerede begynt å gjøre båten klar :) Kjøpte meg en viskermotor på Biltema. Jeg har ikke veldig peiling på 12 v, men får til det meste. Legger ved tegning. Er det slik å forstå på den at den er minus som bryteren skal stå på? Forøvrig ser jeg at det går to minus til motoren og en pluss. Stemmer dette...? Har kanskje noe med at den selvparkerer? Jeg regner med at jeg kan koble denne på en vanlig vippebryter.....? Ble plutselig litt usikker på dette....? Fisher Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 23.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2019 Ja.. Vanlig vippebryter fra minus til "S". Så pluss fra batteriet til pluss på visker vua sikring og minus til minus for selvparkering. Sitér dette innlegget Link to post
Martin Fisher Svart 24.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Januar.2019 Oki, takk for svar?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.