Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Morsomt skremmende regnestykke

jeg kan legge til at dere kjøpte båten billigere enn vi fikk i innbytte for den da vi kjøpte ny NordWest 420 ?

Og vårt tap fra nypris var heller ikke litet. Hva gjør man ikke for å ha en fornøyd familie... ??

Men somrene med de båtene ville jeg ikke vært foruten :cheers:

Prøv å utstyre en båt for jorda rundt :eek:  da trenger man finansiell alzheimer :lol:Velutviklet sådan. Men den dagen man passerer Kapp Horn i drittvær er det sikkert ikke dit tankene går ? 

Bitteliten

Bitteliten

jeg kan legge til at dere kjøpte båten billigere enn vi fikk i innbytte for den da vi kjøpte ny NordWest 420 ?

Og vårt tap fra nypris var heller ikke litet. Hva gjør man ikke for å ha en fornøyd familie... ??

Prøv å utstyre en båt for jorda rundt :eek:  da trenger man finansiell alzheimer :lol:Velutviklet sådan. Men den dagen man passerer Kapp Horn i drittvær er det sikkert ikke dit tankene går ? 

Bitteliten

Bitteliten

jeg kan legge til at du kjøpte båten billigere enn vi fikk i innbytte for den da vi kjøpte ny NordWest 420 ?

Prøv å utstyre en båt for jorda rundt :eek: :lol:da trenger man finansiell alzheimer. Velutviklet sådan. Men den dagen man passerer Kapp Horn i drittvær er det sikkert ikke dit tankene går ? 

• Create New...