Jump to content

Edit History

Bonus

Bonus

mikaels skrev 1 time siden:

Intressant läsning, tack för att du delar dina insikter Bonus!
Själva är vi i ett annat skede i livet. Tre småbarn och konstant tidsbrist. Jag har åtminstone 25 år kvar till pensionen...

Bare hyggelig, @mikaels :thumbsup:

I motsetning til dere, kom vi inn i båtlivet i voksen alder. Helt tilfeldig. Kjøpte vår første båt, en liten Askeladden daycruiser, i 2004. Da var jeg 50 år og barna hadde fløyet fra redet. Vi rakk å ha 5 båter i denne perioden, den siste hadde vi dog i nesten 10 år.

Jeg sier ikke at vi aldri kommer til å kjøpe båt igjen. Ikke utenkelig at vi gjør som @MajorAndy og kjøper en mindre, billigere og enklere båt en gang. Men, vi er ikke der enda. Trenger nok litt mer tid på å finne ut hva vi har lyst til å gjøre.

Bonus

Bonus

mikaels skrev 1 time siden:

Själva är vi i ett annat skede i livet. Tre småbarn och konstant tidsbrist. Jag har åtminstone 25 år kvar till pensionen...

I motsetning til dere, kom vi inn i båtlivet i voksen alder. Helt tilfeldig. Kjøpte vår første båt, en liten Askeladden daycruiser, i 2004. Da var jeg 50 år og barna hadde fløyet fra redet. Vi rakk å ha 5 båter i denne perioden, den siste hadde vi dog i nesten 10 år.

Jeg sier ikke at vi aldri kommer til å kjøpe båt igjen. Ikke utenkelig at vi gjør som @MajorAndy og kjøper en mindre, billigere og enklere båt. Men, vi er ikke der enda. Trenger nok litt mer tid på å finne ut hva vi har lyst til å gjøre.

Bonus

Bonus

mikaels skrev 38 minutter siden:

I motsetning til dere kom vi inn i båtlivet i voksen alder. Helt tilfeldig. Kjøpte vår første båt, en liten Askeladden daycruiser, i 2004. Da var jeg 50 år og barna hadde fløyet fra redet. Vi rakk å ha 5 båter i denne perioden, den siste hadde vi dog i nesten 10 år.

Jeg sier ikke at vi aldri kommer til å kjøpe båt igjen. Ikke utenkelig at vi gjør som @MajorAndy og kjøper en mindre, billigere og enklere båt. Men, vi er ikke der enda. Trenger nok litt mer tid på å finne ut hva vi har lyst til å gjøre.

• Create New...