Jump to content

Edit History

Bonus

Bonus

MajorAndy skrev for 5 timer siden:

Jeg kan bestemt relatere til dig, Bonus. Det ved du.

... Pointen er bare, at det ikke behøver være et enten eller. Det lader sig måske gøre at finde et kompromis mellem fornuft og følelse, mellem bekymringer og begejstring, mellem udgifter og indhold i livet. Måske er det ikke slut endnu. Måske.

Det vet jeg godt, @MajorAndy. Jeg har fulgt deres båtliv tett de senere årene. Og satt umåtelig stor pris på din sufflering og dine bakgrunnsinformasjoner da vi har hatt skibsraad en solrik eftermiddag i en dansk havn og diskutert nye destinasjoner. Det har hjulpet oss til å finne steder vi aldri ville funnet på egenhånd :thumbsup:

Hva vi finner på framover avhenger ikke bare av vær og vind, yster og økonomi. Fruen har Parkinsons sykdom og har hatt det i et antall år. Derfor er "Hopp kjerring" kommandoene ikke blant hennes favoritter lenger. Og kanskje også en grunn til at vi har søkt oss til gjestehavner og brygger framfor uthavner og svaberg.

Hun kan ha gode dager og mindre gode dager. Det gjør det litt vanskeligere å planlegge. Og, om jeg var (er ...) båtgal, så var (er ...) hun bare enda værre :lol:.

Fruens Parkinson legger også noen føringer på hva vi finner på av sprell i tiden framover.

Men, frykt ikke, vi har ingen tanker på å gi oss, bare leve litt annerledes.    Shaken, but not stirred  :cheers_wine:

Bonus

Bonus

... Pointen er bare, at det ikke behøver være et enten eller. Det lader sig måske gøre at finde et kompromis mellem fornuft og følelse, mellem bekymringer og begejstring, mellem udgifter og indhold i livet. Måske er det ikke slut endnu. Måske.

Det vet jeg godt, @MajorAndy. Jeg har fulgt deres båtliv tett de senere årene. Og satt umåtelig stor pris på din sufflering og dine bakgrunnsinformasjoner da vi har hatt skibsraad en solrik eftermiddag i en dansk havn og diskutert nye destinasjoner. Det har hjulpet oss til å finne steder vi aldri ville funnet på egenhånd :thumbsup:

Hva vi finner på framover avhenger ikke bare av vær og vind, yster og økonomi. Fruen har Parkinsons sykdom og har hatt det i et antall år. Hun kan ha gode dager og mindre gode dager. Det gjør det litt vanskeligere å planlegge. Og, om jeg var (er ...) båtgal, så var (er ...) hun bare enda værre :lol:.

Fruens Parkinson legger også noen føringer på hva vi finner på av sprell i tiden framover. Men, frykt ikke, vi har ingen tanker på å gi oss, bare leve litt annerledes.    Shaken, but not stirred  :cheers_wine:

Bonus

Bonus

Hva vi finner på framover avhenger ikke bare av vær og vind, yster og økonomi. Fruen har Parkinson sykdom og har hatt det i et antall år. Hun kan ha gode dager og mindre gode dager. Det gjør det litt vanskeligere å planlegge. Og, om jeg var (er ...) båtgal, så var (er ...) hun bare enda værre :lol:.

Fruens Parkinson legger også noen føringer på hva vi finner på av sprell i tiden framover. Men, frykt ikke, vi har ingen tanker på å gi oss, bare leve litt annerledes.    Shaken, but not stirred  :cheers_wine:

• Create New...