Rjukantrollet Startet 25.Januar.2019 Link til dette innlegget Startet 25.Januar.2019 Hei, Er det noen som vet hvilke symbol det skal være på de to lampene til høyre ? Båten er en fairline phantom 38 1998 mod. med tamd 63 p motorer. Flott om bare de som vet hva det er svarer, siden jeg har prøvd meg på gjettekonkurranser på andre sosiale medier ?? Sitér dette innlegget Link to post
doctordre Svart 25.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Januar.2019 The middle one is temprature High Sitér dette innlegget Link to post
Rjukantrollet Svart 26.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2019 Ok thanks, maybe its possible for high eng. temp on port and starboard engine. Sitér dette innlegget Link to post
doctordre Svart 28.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 28.Januar.2019 I think so too. Sitér dette innlegget Link to post
Rjukantrollet Svart 4.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Februar.2019 Her er fasiten på min båt iallfall fikk svar fra England i dag ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.