Sjøholken Startet 26.Januar.2019 Link til dette innlegget Startet 26.Januar.2019 Her ser dere bilde av hydraulikkpumpe med elektrisk motor, jeg er ute etter å vedlikeholde den elektriske motoren, da det gjerne er den som trenger litt ettersyn. Er det noen som har noe kjennskap til denne? Jeg finner ingen merkeplate eller noe på motoren. Det jeg veit er at den er DC og at den fungerer...og det stopper vel egentlig der... Maskinrommet er under oppussing, og da må også denne delen skinne i all sin prakt når jeg er ferdig. Siden jeg uansett skal pusse den opp, så kan jeg likevel vurdere skifte av børster, lagre og eventuelle andre slitedeler. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 26.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2019 Du får ta den sun og rengjøre den kontrollere eventuelt skifte børstene og skifte lagre. Stort mer er det ikke å gjøre med en slik. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøholken Svart 26.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2019 Ja, det har jeg tenkt til, men jeg vil ikke ta den ifra hverandre uten å vite at jeg kan få tak i deler til den. Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 26.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2019 Lager får en jo garantert tak i. Hvilke børster du eventuelt vil trenge vet du jo ikke før du tar den sund. Alternativt kan du jo sitte å se på den til den ryker. Sitér dette innlegget Link to post
Sjøholken Svart 26.Januar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Januar.2019 @Bårdp hvis noen har manual, eller kjenner til denne motoren, så får jeg gjort det litt mer effektivt. Kjenner noen til navn/spesifikasjoner på motoren så har jeg mulighet til å bestille inn lager og kullstifter på forhånd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.