Jump to content

Edit History

Kaptein Bang

Kaptein Bang

I begynnelsen av mai 2016 hentet jeg båt fra Bergen til Oslo. Jeg kjørte relativt direkte utaskjærs hele veien, med en kort etappe første dag med overnatting i Tananger.

Dagen etter kjørte jeg i ett til Oslo, med fin sjø hele veien med unntak av utenfor Langesund. Jeg brukte 16 timer effektiv kjøretid i en Bavaria 37 sport. Legger ved etappene, forbruk og hva jeg betalte for diesel på de forskjellige stedene den gang. 

Neste gang jeg tar turen skal jeg bruke mye lengre tid. En fantastisk fin strekning, der jeg ville brukt mer tid innaskjærs.  Og det er jo en unik mulighet til å bli godt kjent med båten. 

Lykke til.

43770092-6369-4DC8-B83C-53E4BEB694CF.jpeg

Kaptein Bang

Kaptein Bang

I begynnelsen av mai 2016 hentet jeg båt fra Bergen til Oslo. Jeg kjørte relativt direkte utaskjærs hele veien, med en kort etappe første dag med overnatting i Tananger.

Dagen etter kjørte jeg i ett til Oslo, med fin sjø hele veien. Jeg brukte 16 timer effektiv kjøretid i en Bavaria 37 sport. Legger ved etappene, forbruk og hva jeg betalte for diesel på de forskjellige stedene den gang. 

Neste gang jeg tar turen skal jeg bruke mye lengre tid. En fantastisk fin strekning, der jeg ville brukt mer tid innaskjærs.  Og det er jo en unik mulighet til å bli godt kjent med båten. 

Lykke til.

43770092-6369-4DC8-B83C-53E4BEB694CF.jpeg

• Create New...