Jump to content

Edit History

Code0

Code0

Oggiwara'en skrev 12 minutter siden:

Det var faktisk poenget mitt også...

Da var det var lett å misforstå svaret ditt.. Svaret ditt til Emma tolket jeg til at det er 5,4 mill år mellom hver gang det er mulig å gå 30 timer i 6 knop fra Bergen til Bressay rundt 17. mai og finne en retur med godt føre. Men da har jeg tydeligvis misforstått, beklager det. Jeg kan være enig i at det ikke kan bestemmes i april at vi drar i år med Selby 27, men andre som leser svaret ditt vil få inntrykk av at det ikke er gjennomførbart innenfor en horisont på si 10 år.

image.png

Code0

Code0

Oggiwara'en skrev 11 minutter siden:

Da var det var lett å misforstå svaret ditt.. Svaret ditt til Emma tolket jeg til at det er 5,4 mill år mellom hver gang det er mulig å gå 30 timer i 6 knop fra Bergen til Bressay rundt 17. mai og finne en retur med godt føre. Men da har jeg tydeligvis misforstått, beklager det.

image.png

Code0

Code0

Oggiwara'en skrev 10 minutter siden:

Da var det var lett å misforstå svaret ditt.. Svaret ditt til Emma tolket jeg til at det er 5,4 mill år mellom hver gang det er mulig å gå 30 timer i 6 knop fra Bergen til Bressay rundt 17. mai Og finne en retur med godt føre. Men da har jeg tydeligvis misforstått, beklager det.

image.png

Code0

Code0

Oggiwara'en skrev 9 minutter siden:

Da var det var lett å misforstå svaret ditt.. Svaret ditt til Emma tolket jeg til at det er 5,4 mill år mellom hver gang det er mulig å gå 30 timer i 6 knop fra Bergen til Bressay rundt 17. mai. Men da har jeg tydeligvis misforstått, beklager det.

image.png

Code0

Code0

Da var det var lett å misforstå svaret ditt.. Svaret ditt til Emma tolket jeg til at det er 5,4 mill år mellom hver gang det er mulig å gå 30 timer i 6 knop fra Bergen til Bressay rundt 17. mai.Men da har jeg tydeligvis misforstått, beklager det.

image.png

Code0

Code0

Da var det var lett å misforstå svaret ditt.. Svaret ditt til Emma tolket jeg til at det er 5,4 mill år mellom hver gang det er mulig å gå 30 timer i 6 knop fra Bergen til Bressay rundt 17. mai.Men da har jeg tydeligvis misforstått, beklager det.

image.png.f558515107abc7815253beb0b0e4bb25.png

image.png

Code0

Code0

Oggiwara'en skrev 5 minutter siden:

image.png.f558515107abc7815253beb0b0e4bb25.png

image.png

• Create New...