Trond Startet 28.Januar.2019 Del på Facebook Startet 28.Januar.2019 Gjorde et forsøk på å farge solfalmet stoler til en Uttern T55. Som bildet viser var de ekstremt solfalmet. Og resultatet ble veldig bra med 3 runder med Acapella sin kalesjeimpregnering med farge. Mørkner litt for hvert strøk. Ble som nye. Tenkte å dele dette innlegget, da ingen jeg har snakket med kan gi meg et fornuftig svar på dette. Metode som funker 1. Textilrens og la det være helt tørt før behandlingen starter. 2. Bruk pensel og legg på et jevnt låg med farge 3. Etter 30 minutter brukte jeg en microfiberklut som jeg drog over med for å få en jevn overflate. 4. La stå over natta. 5. Gjenta behandling til fargen ikke er skjoldete, og det ser bra ut. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 28.Januar.2019 Del på Facebook Svart 28.Januar.2019 ? Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 29.Januar.2019 Del på Facebook Svart 29.Januar.2019 Dette har jeg ikke sett eller hørt om før. Imponert over resultatet. Hadde vært veldig fint om du kunne lagt ut bilder etter første eventuelt andre sesong, for å se hvor holdbart dette er. Sitér dette innlegget Link to post
Trond Svart 29.Januar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2019 Det kan jeg, men tror ikke det er noe problemer. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 29.Januar.2019 Del på Facebook Svart 29.Januar.2019 Dette var jo spennende. Har du fått testet om det farger av på f.eks hvite bukser? Sitér dette innlegget Link to post
Trond Svart 29.Januar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Januar.2019 Det gjør det ikke!! Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 29.Januar.2019 Del på Facebook Svart 29.Januar.2019 Er hele stolen stoff? Så en som farget om hele skinn-interiøret i en bil, men den nye fargen blei fort slitt. Spennene å høre hvor lenge det holder for deg! Bra tiltak og takk for info :) Sitér dette innlegget Link to post
Mamalams Svart 17.Januar.2020 Del på Facebook Svart 17.Januar.2020 Trond skrev On 29.1.2019 at 22.06: Det gjør det ikke!! Vi har har samme båt og stoler.Kjempebra resultat du fikk?. Hvordan farge brukte du og hvor mye gikk det med? Sitér dette innlegget Link to post
Amea Svart 14.April.2020 Del på Facebook Svart 14.April.2020 Stolene i vår båt ser ut som de på "før"-bildet hos deg, så dette fattet jeg stor interesse for. Jeg har nå fått høre at Acapella har lagt ned driften, og at dette ikke lenger blir å oppdrive. Er det noen som kjenner til alternative produkter? Sitér dette innlegget Link to post
MegaTrondy Svart 14.April.2020 Del på Facebook Svart 14.April.2020 Hvis Amea skrev 25 minutter siden: Stolene i vår båt ser ut som de på "før"-bildet hos deg, så dette fattet jeg stor interesse for. Jeg har nå fått høre at Acapella har lagt ned driften, og at dette ikke lenger blir å oppdrive. Er det noen som kjenner til alternative produkter? Hvis det stemmer håper jeg det finnes noen alternativer. Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 9.September.2021 Del på Facebook Svart 9.September.2021 Hvordan har dette gått. Er fargen fortsatt like fin? Fint om du kunne delt bilde igjen 😀 Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.