Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

Jeg var innom en dykkerutstyrsbutikk i New York som hadde et smart konsept.

Selve butikklokalet var ikke så stort. Bare et basisutvalg på utstilling og i hyllene, og noen prøveromavlukker. Men på «bakrommet» var det et massivt lager som drev med internetthandel. Så om jeg ville prøve f.eks. en hette, tastet han som sto i kassa bare inn noe på en PC, så etter et minutt kom hetta ut gjennom en luke i veggen. De hadde vel en gjeng på bakrommet som fant frem og pakket varer som ble bestilt online, eller sendte dem rett inn til butikken om kunden var der.

S/Y Emma

S/Y Emma

Selve butikklokalet var ikke så stort. Bare et basisutvalg på utstilling og i hyllene, og noen prøveromsavlukker. Men på «bakrommet» var det et massivt lager som drev med internetthandel. Så om jeg ville prøve f.eks. en hette, tastet han som stod i kassa bare inn noe på en PC, så etter et minutt kom hetta ut gjennom en luke i veggen. De hadde vel en gjeng på bakrommet som fant frem og pakket varer som ble bestilt online, eller sendte dem rett inn til butikken om kunden var der.

S/Y Emma

S/Y Emma

Selve butikklokalet var ikke så stort. Bare et basisutvalg på utstilling og i hyllene. Men på «bakrommet» var det et massivt lager som drev med internetthandel. Så om jeg ville prøve en hette, tastet han som stod i kassa bare inn noe på en PC, så etter et minutt kom hetta ut gjennom en luke i veggen. De hadde vel en gjeng på bakrommet som fant frem og pakket varer som ble bestilt online, eller sendte dem rett inn til butikken om kunden var der.

S/Y Emma

S/Y Emma

Selve butikklokalet var ikke så stort. Bare et basisutvalg på utstilling og i hyllene. Men på «bakrommet» var det et massivt lager som drev med internetthandel. Så om jeg ville prøve en hette, tastet han som stod inkassa bare inn noe på PC, så etter et minutt kom hetta ut gjennom en luke i veggen. De hadde vel en gjeng på bakrommet som fant frem og pakket varer som ble bestilt online, eller sendte dem rett inn til butikken om kunden var der. Smart!

• Create New...