ronny75 Startet 31.Januar.2019 Link til dette innlegget Startet 31.Januar.2019 Hei. Skal montere en mellomaksel på en 6ly2. Hvor får jeg kjøpt demperplate med flens for boltene til mellomaksel. Noen som har noen ide. Sitér dette innlegget Link to post
Johannes Svart 1.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2019 Tror kanskje du må gi mere detaljer i forhold til hvilket oppsett du ser for deg for å få litt presise råd. Tenker du å koble denne mellomakslingen rett på motor uten gear? Sitér dette innlegget Link to post
ooma Svart 1.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2019 Sjekk progressing.no fører aquadrive som jeg antar er det du er ute etter. Sitér dette innlegget Oso Link to post
ronny75 Svart 2.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Februar.2019 Jeg skal bruke et Jack shaft KIT til et Volvo Dph drev. Jeg får en ca 30 cm mellomaksel. Trenger noe å feste flensen til mellomaksel i. Tenker da en demperplate med flens å ikke splains Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.