Gimlet Startet 1.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 1.Februar.2019 (redigert) https://www.skipsrevyen.no/article/marinen-et-antall-ubaater-oever-i-norge/ Virker som denne øvelsen har fått lite oppmerksomhet i media, på tross av et høyt antall involverte fartøy. Får holde god utkikk etter periskoper! Redigert 1.Februar.2019 av Gimlet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 1.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2019 Har satt en Lecastein på toalettlokket, sånn for sikkerhets skyld.. Ellers tusen takk for infoen Gimlet!!! Lett å glemme sånt når man er ute på fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
Gunga Din Svart 1.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2019 Vad er maks draft på tankers fra Mangstad/Sture ......burde sette en limit.....??? Sorry kunne ikke dy meg Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
-morten- Svart 1.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2019 Snakka med en som var på ubåt da jeg var i marinen, dem hadde kommet i et trangt sund nedykket og det kom en sjark i mot! dem måtte ta en blowup rett forran han! det var ikke plass til begge! Han ble nok noget forskrekket! Jeg er foresten en av få som har sykkla på dekket på en Ula klasse ubåt! hehe Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.