Jump to content

Edit History

S/Y Emma

S/Y Emma

RS går vel ikke i minus på å fakturere forsikringsselskapene for oppdragene de utfører for dem?

Om man derimot er en hyppig bruker av RS sitt totalabonnement (utenom forsikring), er det neppe god butikk for RS. Man må være medlem i over fem år for at de skal tjene inn igjen et oppdrag de ellers ville fakturert fem tusen for.

Det beste er nok om man er totalmedlem og kjører «skadefritt» i mange år, og ender opp som økonomisk positivt støttemedlem.

Eller bommer jeg helt?

Forøvrig er det tullete at vår viktigeste SAR til vanns ikke er hundre prosent statsstøttet i utgangspunktet. Så hadde de sluppet å være avhengig av goodwill fra fritidsbåtflåten.

S/Y Emma

S/Y Emma

RS går vel ikke i minus på å fakturere forsikringsselskapene for oppdragene de utfører for dem?

Om man derimot er en hyppig bruker av RS sitt totalabonnement (utenom forsikring), er det neppe god butikk for RS. Man må være medlem i over fem år for at de skal tjene inn igjen et oppdrag de ellers ville fakturert fem tusen for.

Det beste er nok om man er totalmedlem og kjører «skadefritt» i mange år, og ender opp som økonomisk positivt støttemedlem.

Eller bommer jeg helt?

S/Y Emma

S/Y Emma

Om man derimot er en hyppig bruker av RS sitt totalabonnement, er det neppe god butikk for RS. Man må være medlem i over fem år for at de skal tjene inn igjen et oppdrag de ville fakturert fem tusen for.

Eller bommer jeg helt?

• Create New...