Jump to content

Edit History

mbm

mbm

MaSa skrev On 5.2.2019 at 15.21:

så hvis 1000kr velter båtbudsjettet så burde man kanskje vurdere noe annet (..)

— Det er vel ikke snakk om at RS kontingenten velter budsjettet, men heller at man ikke ønsker å betale dobbelt for samme tjeneste. 
Jeg er i samme situasjon som trådstarter; dvs jeg har båten forsikret i samme selskap og vurderer å droppe årets faktura fra RS. 

Litt off topic, men tidligere i uken så hørte jeg på radio om en småbåt i Boknafjorden som hadde problemer i tåka. RS ble tilkalt.

— Vil kanskje anta at slik assistanse fra RS ikke ville blitt dekket av forsikringen, men er dette en type assistanse som dekkes av RS medlemskap?

mbm

mbm

— Det er vel ikke snakk om at RS kontingenten velter budsjettet, men heller at man ikke ønsker å betale dobbelt for samme tjeneste. 
Jeg er i samme situasjon som trådstarter; dvs jeg har båten forsikret i samme selskap og vurderer å droppe årets faktura fra RS. 

mbm

mbm

Registrerer forøvrig at det på årets faktura fra RS står, sitat, «Husk at du slipper purregebyr på kr. 49.- ved å betale vedlagte giro innen fristen». Sitat slutt.
— Kan RS kreve purregebyr her? Står det muligens noe med liten skrift et sted at man må «melde seg ut» innen en gitt dato om man ikke lenger ønsker å være medlem?

• Create New...