Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Et spørsmål til Snartbåt: Hvordan fikk du av gummibelgen. Denne pleier etter min erfaring å sitte temmelig godt fast selv etter at slangeklemmene er fjernet. Brukte du f.eks et skrujern mellom gummien og metallet for å "bende" belgen løs?

Spør fordi jeg egentlig lurer på om du har laget disse sprekkene selv, når du skulle skille gummibelgen fra metallet.

P.S. Om det gikk lett å skille gummien fra metallet, dvs. uten bruk av verktøy, er min teori at noen har gjort dette før deg, og da på den måten jeg har beskrevet ovenfor ved bruk av et skrujern eller lignende, og så montert det sammen igjen, med sprekker i metallet.

Jannmar

Jannmar

Et spørsmål til Snartbåt: Hvordan fikk du av gummibelgen. Denne pleier etter min erfaring å sitte temmelig godt fast selv etter at slangeklemmene er fjernet. Brukte du f.eks et skrujern mellom gummien og metallet for å "bende" belgen løs?

Spør fordi jeg egentlig lurer på om du har laget disse sprekkene selv, når du skulle skille gummibelgen fra metallet.

Jannmar

Jannmar

• Create New...