Jump to content

Edit History

Jannmar

Jannmar

Hulda skrev 13 minutter siden:

annmar, dette har ingenting med skrutrekker å gjøre.

Jeg har selv prøvd å skille gummibelgen fra metallet på en slik potte. Måtte gi opp av frykt for å ødelegge metallet. Gummien satt som om den var vulket fast til metallet, selv etter at slangeklemmene var tatt av.

Så det hadde vært greit å få vite hvordan Snartbåt fikset det. Skrujern eller..........?

Når det gjelder bøying av tubing offshore, har jeg aldri sett eller hørt at det er forbudt. Snakker da om instrumentrør.

Jannmar

Jannmar

Hulda skrev 11 minutter siden:

Jeg har selv prøvd å skille gummibelgen fra metallet på en slik potte. Måtte gi opp av frykt for å ødelegge metallet. Gummien satt som om den var vulket fast til metallet, selv etter at slangeklemmene var tatt av.

Så det hadde vært greit å få vite hvordan Snartbåt fikset det. Skrujern eller..........?

Når det gjelder bøying av tubing offshore, har jeg aldri sett eller hørt at det er forbudt. Snakker da om imstrumentrør.

Jannmar

Jannmar

Hulda skrev 4 minutter siden:

• Create New...