Jump to content

Edit History

Tang

Tang

"All slags vær" innaskjærs muligvis :smiley:. Frisk bris fra sørvest ville blitt for mye for den båten der jeg holder til.

Mitt poeng er vel heller at "all slags vær" er et dårlig begrep, som dessverre også  blir brukt av noen båtprodusenter/båtforhandlere. Kjipt om noen mindre båtkyndige følger all slags vær begrepet bokstavelig og det går galt på grunn av dårlig vær...

Tang

Tang

"All slags vær" innaskjærs muligvis :smiley:. Frisk bris fra sørvest ville blitt for mye for den båten der jeg holder til.

Mitt poeng er vel heller at "all slags vær" er et dårlig begrep, som dessverre også  blir brukt av noen båtprodusenter/båtforhandlere. Kjipt om noen mindre båtkyndige følger all slags vær begrepet bokstavelig og det går galt... 

Tang

Tang

"All slags vær" innaskjærs muligvis :smiley:. Frisk bris fra sørvest ville blitt for mye for der båten den jeg holder til.

Mitt poeng er vel heller at "all slags vær" er et dårlig begrep, som dessverre også  blir brukt av noen båtprodusenter/båtforhandlere. Kjipt om noen mindre båtkyndige følger all slags vær begrepet bokstavelig og det går galt... 

Tang

Tang

"All slags vær" innaskjærs muligvis :smiley:. Frisk bris fra sørvest ville blitt for mye for den båten den jeg holder til.

Tang

Tang

"All slags vær" innaskjærs muligvis :smiley:. Frisk bris fra sørvest ville blitt for mye for den båten den jeg holder til.

Mitt poeng er vel heller at "alt slags vær" er et dårlig begrep, som dessverre også  blir brukt av noen båtprodusenter.  

• Create New...