Kåiem Startet 7.Februar.2019 Del på Facebook Startet 7.Februar.2019 Hei Er det noen som har ei anbefaling til stillegående kjøleboks med kompressor? Boksen kommer til å stå ikke langt fra der jeg sover så den bør være så stille som mulig. Ev om det er mulig å ta av kompressoren og legge den en annen plass? Sitér dette innlegget Link to post
Johannes Svart 8.Februar.2019 Del på Facebook Svart 8.Februar.2019 (redigert) Min Isotherm kjøleboks er rimelig stillegående, men klart flytter du kompressoren bort blir det helt stille. Her har du en variant: https://seatronic.no/kjol-og-kok/kjoleskap-og-kjolebokser/kjoleaggregat/isotherm-kjoleaggregat-classic-compact-2001-med-sec#tabs-accessories Se under tilbehør for rør slik at du kan forlenge rørene til/fra kompressor. Redigert 8.Februar.2019 av Johannes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kåiem Svart 10.Februar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Februar.2019 Flott. Takk for svar. Finnes det noen kjøleboks med mulighet for å koble til den kompressoren du linket til? Eller er det basert på at man lager kjølerommet selv? Sitér dette innlegget Link to post
Johannes Svart 11.Februar.2019 Del på Facebook Svart 11.Februar.2019 (redigert) Den jeg linket til er for selvbygg. Kanskje lurt å ta kontakt med en forhandler for sjekke hva som finnes i forhold til å plassere kompressoren vekk. Den jeg linket til er ferdig fylt med kjølemedie, kjøledel, rør og kompressor, alt er fylt opp og "punkteres" når delene monteres sammen. Hvis du skal sette sammen elementer som ikke er forberedt slik må du ha utstyr for å trekke vakuum og fylling av kjølemedie. Da blir det fort for mye plunder og kostnad. En ny kjøleboks med slik styring burde gjerne være tilstrekkelig? Eventuelt dette kjøleskaspet hvor kompressoren kan flyttes 1,5 meter. Redigert 11.Februar.2019 av Johannes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kåiem Svart 11.Februar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Februar.2019 Fantastisk. tusen takk for gode svar :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.