Jump to content

Edit History

Rod ove

Rod ove

Hei  og takk for svar. veit vel hvordan jeg vil gå fram  men greit og få noen innspill, er mange med bra erfaring her da det sikkert ligger 300 båter med seriøseskader her, er flere team fra USA som jobber her bare med catamaraner som blei ødelagt i Irma men vi snakker om priser fra 90 U.S. dollar timen og opp for hjelp av de gutta. Båten har noen skader i baugen og langs fenderlista men er godt på vei der allerede. Bruker epoxy og csm for rep da jeg har sykt gode priser på det her men i det ytterste laget i baugen er det Kevlar, trenger jeg bruke det igjen ? Kan legge til flere bilder på mandag da fortsetter jeg jobben. Og ja jeg veit det er mye jobb på båten men fikk den til en brøkdel av prisen på den nye watermakern og generatoren som sitter i den så hadde ikke råd til å si nei.

60E19A16-DDF3-4035-8CD8-A389D0DBD8B5.jpeg

Rod ove

Rod ove

Hei  og takk for svar. veit vel hvordan jeg vil gå fram  men greit og få noen innspill, er mange med bra erfaring her da det sikkert ligger 300 båter med seriøseskader her, er flere team fra USA som jobber her bare med catamaraner som blei ødelagt i Irma men vi snakker om priser fra 90 U.S. dollar timen og opp for hjelp av de gutta. Båten har noen skader i baugen og langs fenderlista men er godt på vei der allerede. Bruker epoxy og csm for rep da jeg har sykt gode priser på det her men i det ytterste laget i baugen er det Kevlar, trenger jeg bruke det igjen ? Kan legge til flere bilder på mandag da fortsetter jeg jobben,

60E19A16-DDF3-4035-8CD8-A389D0DBD8B5.jpeg

• Create New...