Jump to content

Edit History

Hulda

Hulda

Knotter på telefonen, kort:

1) Motoren får for lite diesel.

Grunn:

1) Fremdeles dritt i systemet.

2) Mer luft i diesel enn hva motoren kan håndtere.

Kjenner ikke denne motoren. En bryggekompis med to stk MTU fikk dritt i dieselen. Filtrene gikk tette og den ene motoren stanset. Grunnet manglende dieselkjøling over noen timer, brant en eksosventil. Moral: Fiks feilårsak før det skjer noe mer. Kompisen her fikk møkkete diesel på Helgoland.

 

Støtter prosedyren til @bellen. Blås tilbake og tøm ev. tanken en gang til.

Hulda

Hulda

Knotter på telefonen, kort:

1) Motoren får for lite diesel.

Grunn:

1) Fremdeles dritt i systemet.

2) Mer luft i diesel enn hva motoren kan håndtere.

Kjenner ikke denne motoren. En bryggekompis med to stk MTU fikk dritt i dieselen. Filtrene gikk tette og den ene motoren stanset. Grunnet manglende dieselkjøling over noen timer, brant en eksosventil. Moral: Fiks feilårsak før det skjer noe mer. Kompisen her fikk møkkete diesel på Helgoland.



×
×
  • Create New...