Jump to content

Edit History

pipe

pipe

1 hour ago, Pinkvin said:

Stygt redd du forblir hjelpeløs da gitt for jeg forstår fortsatt ikke en pøkk av det du skriver, med mindre Bårdp sin tolkning er riktig da, den virker jo både plausibel og fornuftig? Og absolutt noe jeg er helt enig i. 

Bårdp er inne på det.
Erstattningsretten i Norge er helt på trynet for å si det mildt der ett liv ikke er verdt stort mens ei som får bildene sine spredt på nett kan få millioner i erstattning.
Vi ser det også i saker der arbeidstakere omkomer på jobb fordi arbeidsmiljøloven blir brudt.
De sakene ender erstatningen ofte opp med 2-300 000 til de etterlate og 1-2 millioner i bot til statskassen.

pipe

pipe

Stygt redd du forblir hjelpeløs da gitt for jeg forstår fortsatt ikke en pøkk av det du skriver, med mindre Bårdp sin tolkning er riktig da, den virker jo både plausibel og fornuftig? Og absolutt noe jeg er helt enig i. 

Bårdp er inne på det.
Erstattningsretten i Norge er helt på trynet for å si det mildt der ett liv ikke er verdt stort i kroner mens ei som får bildene sine spredt på nett kan få millioner i erstattning.

pipe

pipe

Bårdp er inne på det.
Erstattningsretten i Norge er helt på trynet for å si det mildt der ett liv ikke er verdt stort i kroner mens en som får bildene sine spredt på nett kan tjene millioner

• Create New...