Jump to content

Edit History

Erik

Erik

Jeg har forsøkt å ankre med Bruce der det ikke er sand/mudder bunn. Den tar ikke. Gir knapt litt motstand/brems i tareskog engang.

For ankring på steder du selv bestemmer deg for, og kan velge rette bunnforhold, se er Bruce OK (Jeg har det selv bak).

Så skal du ha deg nattanker, løp og kjøp (selv om jeg foretrekker Rockna etc)

Men er du i havari og reker mot fjellet på en tilfeldig plass langs kysten og skal slippe nødanker (som denne tråden jo faktisk ble innledet med), så vil jeg gå så langt som å fraråde Bruce !! Har du Bruce er du avhengig av flaks i en sånn situasjon, og har du først flaks så får du vel ikke havari i første omgang :saint:

Erik

Erik

Jeg har forsøkt å ankre med Bruce der det ikke er sand/mudder bunn. Den tar ikke. Gir knappt knapt litt motstand/brems i tareskog engang.

For ankring på steder du selv bestemmer deg for, og kan velge rette bunnforhold, se er Bruce OK (Jeg har det selv bak).

Så skal du ha deg nattanker, løp og kjøp (selv om jeg foretrekker Rockna etc)

Men er du i havari og reker mot fjellet på en tilfeldig plass langs kysten og skal slippe nødanker (som denne tråden jo faktisk ble innledet med), så vil jeg gå så langt som å fraråde Bruce !! Har du Bruce er du avhengig av flaks i en sånn situasjon, og har du først flaks så får du vel ikke havari i første omgang :saint:

• Create New...