Andre S Startet 12.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 12.Februar.2019 Hei, Er det noen som vet hvor man kan skaffe en ny slik luke eller om noen vet hvor man kan få laget en ny? Jeg holder til i Oslo så alt i østfold og ned mot Tønsberg er innen rekkevidde. takk for hjelp! Sitér dette innlegget Link to post
Wallas Service Svart 12.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2019 Har du hørt med Askeladden? Greit å ta kontakt med produsenten først, kanskje de har en løsning. Dette er ikke en standardluke du får kjøpt "hvorsomhelst". https://www.askeladden.no/nb/om-askeladden-boats Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Kalle Well Svart 12.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2019 Har spurt han jeg kjenner hos Askeladden om dette. Han sa han måtte ha et bilde av innsiden og utsiden av båten ? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 12.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2019 det er jo samme båten som er produsert siden 80 tallet. Rart om ikke Askeladden har noen av disse liggende! måtte vært maks uheldig for å klare å ødelegge den, Jeg hadde en sånn båt fra 1983. Virka veldig solid Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Kalle Well Svart 12.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 12.Februar.2019 Mulig det er noen små forskjeller på de. Vet heller ikke hvor mange fot den er. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 13.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2019 Den jeg hadde var fra 1983, på første bildet. modellen fra 92 ser identisk ut. tror den bare fikk blå dekor og inredning i forhold til brun som var det originalet. Modellen heter 16-4400 Det fantes noen som var smalere også med bare tofrontruterog uten åpning forran. det var sikkert de første, uten at jeg helt kjenner historien. den er 4,94 lang og 1,95bred. Min gjorde 28 knop med Evinrude 50hk Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Kalle Well Svart 13.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2019 Andre S: Er den identisk med den på bilde? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 13.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2019 (redigert) 2 minutes ago, Kalle Well said: Andre S: Er den identisk med den på bilde? Tror Askeladden har brukt akkurat de samme formene! innreding og alt ser kliss likt utpå 1983 og 1992 modellen.Hør med Askeladden Det er bestandig bra service å få der! Redigert 13.Februar.2019 av -morten- (see edit history) Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Kalle Well Svart 13.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Februar.2019 -morten- skrev for 5 timer siden: Tror Askeladden har brukt akkurat de samme formene! innreding og alt ser kliss likt utpå 1983 og 1992 modellen.Hør med Askeladden Det er bestandig bra service å få der! Har som sagt allerede hørt, og han spurte etter de tingene jeg nevnte over ? Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 14.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2019 Da har han sjekket opp i dette, og de hadde formene liggende, så de kunne lage ny luke for 6000 kr ? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 14.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 14.Februar.2019 Veldig bra!! Snakker man med Askeladden får man altid bra service! men hva skjedde med den originale luka? ureparerbar? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Andre S Svart 15.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2019 Tusen takk for all hjelpen. Skal sjekke med Askeladden. Får høre hvor lang leverings tid de har etc. Mulig det frister mer og dykke etter luka. Den blåste av i en sommerstorm. Så den er vel i nærheten av båt plassen. (ikke plassen på bildet) Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 15.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 15.Februar.2019 Har som skrevet over snakket med Askeladden, og den kunne nå produseres ihvertfall ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.