Jump to content

Edit History

Peter-

Peter-

Erik skrev for 15 timer siden:

Det er få rapporter om fredatorsk på denne siden av boknafjorden, mest sei å få. 

I morgen er det meldt fine forhold for pilking. Morgentåke og tidlig flo er jo litt dumt, men kan fort bli en fin dag på sjøen etterhvert uansett. 

Erik, lad mig vide hvis du fanger noget! Tror du en kold vinter er godt/dårligt/ ligegyldigt for Ferdatorsk?

Som jeg forstår det, er det typisk salt indholdet der styrer fx laks og derfor hænger det sammen med regnmængde, temperatur gradienter osv. Er ikke sikkert på hvad som styrer Ferdatorsken..

God tur på vandet! Jeg skal helt sikkert prøve en tur her i Marts

Peter-

Peter-

Erik skrev for 14 timer siden:

Det er få rapporter om fredatorsk på denne siden av boknafjorden, mest sei å få. 

I morgen er det meldt fine forhold for pilking. Morgentåke og tidlig flo er jo litt dumt, men kan fort bli en fin dag på sjøen etterhvert uansett. 

Erik, lad mig vide hvis du fanger noget! Tror du en kold vinter er godt/dårligt/ ligegyldigt for Ferdatorsk

Som jeg forstår det, er det typisk salt indholdet der styrer fx laks og derfor hænger det sammen med regnmængde, temperatur gradienter osv. Er ikke sikkert på hvad som styrer Ferdatorsken..

God tur på vandet!

• Create New...