Cerberus Startet 17.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 17.Februar.2019 (redigert) HVa er rett pris for slikt skal tro. På finn ser man så mangt i variasjon. første gen dp med kantet topp og 18mm oppheng 1,68 utv. lagersus spon i olje ukjent omfang Redigert 17.Februar.2019 av Cerberus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 17.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2019 Hva koster en overhaling? Sitér dette innlegget Link to post
kdtran Svart 17.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2019 Sendte ett par DPE drev til Boe AS/drevservice.no for noen år siden. Svart olje og spon i det ene drevet, hvit olje og spon i det andre. Mener jeg betalte i underkant av 40 000,- totalt for arbeidet ( altså under kr 20 000,- per drev) Kan trygt anbefale Boe AS. De sendte meg bilder av defekte komponenter og vi avtalte arbeidsomfang før de satte igang med utbedringene. Sjekket pris der i forfjor på fulloverhalte DPE drev til båten jeg har nå, og prisen var i området 50% av fabrikknye drev. Dersom den ene motoren ikke hadde havarert like etterpå hadde jeg nok kjøpt overhalte drev av dem. Sitér dette innlegget Link to post
Cerberus Svart 17.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2019 Ok likegreit å skifte ut til mercruiser alpha skjønna eg. Får nå komplett med transom og alt til den prisen der da idag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.