aleksbe Startet 17.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 17.Februar.2019 Hei! Tenkte meg på ein liten segltur neste helg, men varmaren i båten er ustabil, så har behov for straum. Startar frå Husnes båthamn, og seglas på rundt 20 nm +- passar fint. Nokon som har tips om ein fin plass med tilgang på straum? (Mulig dei fleste hamner tilbyr straum, sjølv om dei ikkje er "vinteråpne", i såfall tar eg i mot tips om dette og. ) Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 17.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2019 Tror alle havnene tilbyr strøm, om de har det... Masse fine havner i Austevoll... Har aldri opplevd vinterstengt havn uten strøm på Vestlandet.. men vann kan være stengt i frost perioder.. Sitér dette innlegget Link to post
-Luna- Svart 17.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2019 Bekkjarvik er alltid en slager om det er litt guffent ? Sitér dette innlegget Joda 24 T m/49Hk P4.108 Åpen båt m/15Hk Yamarin 5150BR 80Hk Yamaha Nimbus 3000 VP TAMD41P 192Hk Skorgenes Sonic 375 Link to post
Steini Svart 17.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 17.Februar.2019 (redigert) Jepp, Bekkjarvik, Leirvik, Sagvåg, Borgundøy,Langevåg, Espevær,Etne, Rosendal og Fitjar har jallfall straum. Redigert 17.Februar.2019 av Steini (see edit history) Sitér dette innlegget -Steini https://baatplassen.no/i/topic/128201-midgard-på-tur/ Link to post
index Svart 19.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2019 Strømmen fryser ikke, så jeg vil tro de færreste kopler denne ut. Mange her vestpå lar vannet stå på også om vinteren. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
aleksbe Svart 19.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2019 Flott. Ser bare ein del hamner skriv på VeliHavn at dei ikkje er vinteropne, men visste ikkje kva dei la i det. Takk for gode tips! Sitér dette innlegget Link to post
fluefiskeren Svart 20.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2019 Strøm og vann hos oss i Buavåg også Sveio Båtforening Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.