Jump to content

Edit History

MorganX

MorganX

Jeg skjønner ikke skepsisen med å montere en slik. Det blir argumentert med vakkel kontakt og andre skumle senarioer. Som man ser på bildet, riktig nok ett annet merke analog/digital konverter kan man beholde de analoge instrumentene. Noen har angst for endel digitale duppeditter av ekstra utstyr, gjerne folk som har levd noen år, men alt var ikke bedre før når det kommer til elektronik (unntatt DAB, der er FM overlegen og mere robust.):thumbsup:

image.png.52dc308afe5fa7d46caf085c9f2e636f.png

MorganX

MorganX

Jeg skjønner ikke skepsisen med å montere en slik. Det blir argumentert med vakkel kontakt og andre skumle senarioer. Som man ser på bildet, riktig nok ett annet merke analog/digital konverter kan man beholde de analoge instrumentene. Noen har angst for endel digitale duppeditter av ekstra utstyr, gjerne folk som har levd noen år, men alt var ikke bedre før når det kommer til elektronik (unntatt DAB, der er FM overlegen og mere robust. :thumbsup:

MorganX

MorganX

Jeg skjønner ikke skepsisen med å montere en slik. Det blir argumentert med vakkel kontakt og andre skumle senarioer. Som man ser på bildet, riktig nok en annet merke analog/digital konverter kan man beholde de analoge instrumentene. Noen har angst for endel digitale duppeditter av ekstra utstyr, gjerne folk som har levd noen år, men alt var ikke bedre før når det kommer til elektronik (unntatt DAB, der er FM overlegen og mere robust. :thumbsup:

• Create New...