Gew77 Svart 4.November.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2019 Hei, Jeg brukte spenning på alle innganger, prøvde med resistans først, trodde det var riktig på trykkmålerne, men når jeg byttet til spenning ble det liv:) Sitér dette innlegget Følg vårt båtliv her: https://www.facebook.com/batlivet Link to post
riskyrasmussen Svart 4.November.2019 Link til dette innlegget Svart 4.November.2019 Tror jeg fant ut av mitt problem. Tankmålere er forsynt fra forbruksbank (samme som albacombi), men motorinstrumenter er forsynt fra startbatteri. Da ble det litt pussige spenninger der. Men fikk lagt inn en inngang, så ser det ut til at det ble greit. Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 25.November.2019 Link til dette innlegget Svart 25.November.2019 Gew77 skrev On 4.11.2019 at 7.22: Hei, Jeg brukte spenning på alle innganger, prøvde med resistans først, trodde det var riktig på trykkmålerne, men når jeg byttet til spenning ble det liv:) Fikk du turteller til å fungere? Min går fint frem ca 2000rpm, så går ned nedover etter det ? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 26.November.2019 Link til dette innlegget Svart 26.November.2019 Jeg måtte inn med et filter som vist på tegningen under... (Fikk tegingen tilsendt fra produsent) Sitér dette innlegget Link to post
riskyrasmussen Svart 26.November.2019 Link til dette innlegget Svart 26.November.2019 alidal skrev for 10 timer siden: Jeg måtte inn med et filter som vist på tegningen under... (Fikk tegingen tilsendt fra produsent) Hadde du samme problem som meg? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 26.November.2019 Link til dette innlegget Svart 26.November.2019 Ja. Kan ikke huske om den gikk ned igjen, men den stoppet i alle fall på rundt 2000 rpm. (Yanmar 3JH5E) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.