Jump to content

Edit History

Pequod

Pequod

Selv har jeg gitt opp dette - fram til nyttår prøver jeg å unngå å tøffe rundt i mørket. Uansett prøver jeg å holde meg langt ut og på dypt farvann for sikkerhets skyld.

Kjørte gjennom samme sted i Hankøsundet for et par uker siden og registrerte det samme som @svendmb - holdt meg så vidt på riktig side av staken, men kunne jo kjørt på feil side ettersom jeg stikker så lite ned. Men jeg har liksom vendt meg til å følge stakene selv om jeg vet at det ville gått greit. Plutselig en dag glemmer man seg og kjører på feil side på et sted man ikke er kjent, og sitter i saksa...

Av og til lurer jeg på om de som legger ut teiner ikke er ute på sjøen ellers i året og dermed er mer folk i båt enn båtfolk? Eller tenker de at trafikken på denne tiden av året ikke er så høy at det gjør noe? Ikke vet jeg, men helt håpløst er det!

Pequod

Pequod

Selv har jeg gitt opp dette - fram til nyttår prøver jeg å unngå å tøffe rundt i mørket. Uansett prøver jeg å holde meg langt ut og på dypt farvann for sikkerhets skyld.

Kjørte gjennom samme sted i Hankøsundet for et par uker siden og registrerte det samme som @svendmb - holdt meg så vidt på riktig side av staken, men kunne jo kjørt på feil side ettersom jeg stikker så lite ned. Men jeg har liksom vendt meg til å følge stakene selv om jeg vet at det ville gått greit. Plutselig en dag glemmer mang seg og kjører på feil side på et sted man ikke er kjent, og sitter i saksa...

Av og til lurer jeg på om de som legger ut teiner ikke er ute på sjøen ellers i året og dermed er mer folk i båt enn båtfolk? Eller tenker de at trafikken på denne tiden av året ikke er så høy at det gjør noe? Ikke vet jeg, men helt håpløst er det!

• Create New...