Jump to content

Edit History

NilsPils

NilsPils

Frivakt skrev 39 minutter siden:

Hva er vitsen med det?

LITT avstand mellom vakene gjør det lettere å fiske dem opp. Jeg bruker kastekrok for å slippe å gå for nære, og da må jeg ha LITT avstand.

Med flagget lett synlig må du være veldig sløv for å kjøre på der. Men desverre ser jeg stadig noen som har opptil 10 meter tau i vannskorpa mellom nesten usynlige vak. Jeg setter dessuten aldri teiner i leia.

Når det er to vak ser du også lett retningen på tauet ned til teina, så du kan unngå å krysse over det. Det er trygt for andre og tryggere for meg når jeg går opp mot vakene parallelt med tauet og mot strøm/vind. Har hatt noen dyrekjøpte erfaringer . . . .

NilsPils

NilsPils

Frivakt skrev 38 minutter siden:

Hva er vitsen med det?

LITT avstand mellom vakene gjør det lettere å fiske dem opp. Jeg bruker kastekrok for å slippe å gå for nære, og da må jeg ha LITT avstand.

Med flagget må du være veldig sløv for å kjøre på der. Men desverre ser jeg stadig noen som har opptil 10 meter tau i vannskorpa mellom nesten usynlige vak. Jeg setter dessuten aldri teiner i leia.

Når det er to vak ser du også lett retningen på tauet ned til teina, så du kan unngå å krysse over det. Det er trygt for andre og tryggere for meg når jeg går opp mot vakene parallelt med tauet og mot strøm/vind. Har hatt noen dyrekjøpte erfaringer . . . .

NilsPils

NilsPils

Frivakt skrev 35 minutter siden:

Hva er vitsen med det?

Med flagget må du være veldig sløv for å kjøre på der. Men desverre ser jeg stadig noen som har opptil 10 meter tau i vannskorpa mellom nesten usynlige vak.

NilsPils

NilsPils

Frivakt skrev 24 minutter siden:

Hva er vitsen med det?

Desverre ser jeg stadig noen som har opptil 10 meter tau i vannskorpa mellom nesten usynlige vak.

• Create New...