Jump to content

Edit History

Vdub

Vdub

Nå er det egen sikkerhet det gjelder og da. Har bare 20-30cm mellom mine og bruker ikke kastekrok selv, men min far har vel 2 meter mellom, han har en tung båt med en gammel sabb diesel med vribar propell så han bruker til tider kastekroken for å slippe å gå for nært land da hverken han eller båten er veldig kjapp i reaksjonen. Han kan da og få den siste kula enklere ombord og i haleren uten selv å måtte slite det ombord når det er mye drag i sjøen. Men nå driver ikke vi å setter midt i leia heller da så om noen klarer å surre seg oppi dette må de begynne å følge bedre med.

Vdub

Vdub

Nå er det egen sikkerhet det gjelder og da. Har bare 20-30cm mellom mine og bruker ikke kastekrok selv, men min far har vel 2 meter mellom, han har en tung båt med en gammel sabb diesel med vribar propell så han bruker til tider kastekroken for å slippe å gå for nært land da hverken han eller båten er veldig kjapp i reaksjonen. Han kan da og få den siste kula enkelt ombord og i haleren uten selv å måtte slite det ombord når det er mye drag i sjøen. Men nå driver ikke vi å setter midt i leia heller da så om noen klarer å surre seg oppi dette må de begynne å følge bedre med.

Vdub

Vdub

Nå er det egen sikkerhet det gjelder og da ? Har bare 20-30cm mellom mine og bruker ikke kastekrok selv, men min far har vel 2 meter mellom, han har en tung båt med en gammel sabb diesel med vribar propell så han bruker til tider kastekroken for å slippe å gå for nært land da hverken han eller båten er veldig kjapp i reaksjonen. Han kan da og få den siste kula enkelt ombord og i haleren uten selv å måtte slite det ombord når det er mye drag i sjøen. Men nå driver ikke vi å setter midt i leia heller da så om noen klarer å surre seg oppi dette må de begynne å følge bedre med.

Vdub

Vdub

Nå er det egen sikkerhet det gjelder og da ? Har bare 20-30cm mellom mine og bruker ikke kastekrok selv, men min far har vel 2 meter mellom, han har en tung båt med en gammel sabb diesel med vribar propell så han bruker til tider kastekroken for å slippe å gå for nært land da hverken han eller båten er veldig kjapp i reaksjonen. Han kan og få den siste kula enkelt ombord og få tauet i haleren uten å måtte slite det ombord for å få det i haleren når det er mye strøm i sjøen. Men nå driver ikke vi å setter midt i leia heller da så om noen klarer å surre seg oppi dette må de begynne å følge bedre med.

Vdub

Vdub

Nå er det egen sikkerhet det gjelder og da ? Har bare 20-30cm mellom mine og bruker ikke kastekrok selv, men min far har noen meter mellom, han har en tung båt med en gammel sabb diesel med vribar propell så han bruker til tider kastekroken for å slippe å gå for nært land da hverken han eller båten er veldig kjapp i reaksjonen. Han kan og få den siste kula enkelt ombord og få tauet i haleren uten å måtte slite det ombord for å få det i haleren når det er mye strøm i sjøen. Men nå driver ikke vi å setter midt i leia heller da så om noen klarer å surre seg oppi dette må de begynne å følge bedre med.

Vdub

Vdub

Nå er det egen sikkerhet det gjelder og da ? Har bare 20-30cm mellom mine og bruker ikke kastekrok selv, men min far har 2 meter mellom, han har en tung båt med en gammel sabb diesel med vribar propell så han bruker til tider kastekroken for å slippe å gå for nært land da hverken han eller båten er veldig kjapp i reaksjonen. Han kan og få den siste kula enkelt ombord og få tauet i haleren uten å måtte slite det ombord for å få det i haleren når det er mye strøm i sjøen. Men nå driver ikke vi å setter midt i leia heller da så om noen klarer å surre seg oppi dette må de begynne å følge bedre med.

• Create New...