Trommel Startet 19.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 19.Februar.2019 (redigert) Hei, jeg er på jakt etter gamle, gode Balder. Ei listaskøyte, eik på eik, 46 fot, og fem meter bred, som min far solgte på slutten av nittitallet. Jeg har sett den for mange år siden, da var den malt blå. Båten kjøpte min far i Kristiansand, og den ble brukt på vestlandet av oss. Båten ble solgt nordover, hvor vet jeg ikke. Er det noen der ute som har sett denne båten? Eller kjenner noen som kanskje kjenner noen som har sett den? Jeg setter stor pris på alle svar. Redigert 19.Februar.2019 av Trommel (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 19.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2019 Denne husker jeg. Holdt til i mange år der jeg kommer fra, Vanylven kommune på Sunnmøre. Den var til salgs for noen få år siden, men jeg vet ikke hvor den havnet. Jeg kjenner til han som eide den, så jeg kan sjå om jeg får tak i han og spørre han. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 19.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2019 Her er forøvrig et bilde av skøyta. Sitér dette innlegget Link to post
Lunde14 Svart 19.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2019 Denne hører til i Farsund nå, er malt grønn men er rimelig sikker på at det er denne skjøyta. Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 20.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2019 Flott skøyte! den fargen passa ikke helt! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Trommel Svart 20.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2019 Så utrolig kult at dere har sett båten! Det er den! Lunde 14: Er den i Farsund altså? Jeg bor i Kristiansand, så da er det virkelig ikke langt unna. Jeg vil veldig gjerne komme i kontakt med eierne, så hvis noen vet noe mer setter jeg enormt pris på det. Jeg håper jeg kan bli førstemann til å kjøpe båten, dersom eierne noen gang vurderer å selge. Sitér dette innlegget Link to post
Trommel Svart 20.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2019 Lunde14 skrev for 13 timer siden: Denne hører til i Farsund nå, er malt grønn men er rimelig sikker på at det er denne skjøyta. Vet du hvor i Farsund den ligger? Sitér dette innlegget Link to post
Trommel Svart 20.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2019 bellen skrev for 13 timer siden: Her er forøvrig et bilde av skøyta. For et flott bilde. Er dette tatt i Vanylven? Jeg husker da den lå for salg, og det er i denne fargen jeg har sett båten i ettertid. Jeg blir veldig glad om du får tak i den gamle eieren for å høre mer om salget, og hvor i landet den kan være. Nå fikk jeg et tips om Farsund som jeg skal sjekke opp i. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 20.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2019 Ja, dette bildet er fra Åram i Vanylven. Om du skriver til meg på IM, så kan jeg gi deg navnet på den tidligere eieren, så kan du prøve å kontakte han selv. Sitér dette innlegget Link to post
Trommel Svart 20.Februar.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2019 bellen skrev 35 minutter siden: Ja, dette bildet er fra Åram i Vanylven. Om du skriver til meg på IM, så kan jeg gi deg navnet på den tidligere eieren, så kan du prøve å kontakte han selv. Jeg har fått kontakt med eierne! Så ellers tusen takk for hjelpen. Den ligger i Farsund, og nå er jeg invitert til å se på den :) Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 20.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2019 Trommel skrev 16 minutter siden: Jeg har fått kontakt med eierne! Så ellers tusen takk for hjelpen. Den ligger i Farsund, og nå er jeg invitert til å se på den :) Jeg såg du fikk hjelp på Facebook. Kjekt når enn får oppklart sakene så raskt Sikkert mange barndomsminner som kommer til å dukke opp nå, tenker jeg Sitér dette innlegget Link to post
Lunde14 Svart 20.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2019 Så bra at det ordnet seg ? Sitér dette innlegget Link to post
Båtinteressert94 Svart 1.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2023 Hei der, Jeg sitter med den "nye eieren" av Balder nå. Den står rundt om i Kristiansand fortida. Bare si ifra, så kan dere sikkert få kontakt med han! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.