Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

nordan family 27 skrev 33 minutter siden:

Joda. Det skal det. Har selv hatt 2 stk slike Suzumar 310, en kjøpt ny og en kjøpt brukt. Begge to hadde gummiklaff der. Men den går det vel an å få kjøpt et sted - satt jo rimelig enkelt festet.

Hvordan skulle den gummiklaffen monteres for å sørge for at vannet ikke kommer inn i båten, da ? På utsiden ? 

Om det var klaff på innsiden ville ikke vannet renne ut igjen? Den Scand Baltic nevner ville fungert om den hadde passet. 

Jeg lånte en slik Suzumar i sommer, og den hadde bare propp bak. Den fungerer som klaff mot vann inn i båten.

2019-02-21_133828.png

Worry II

Worry II

nordan family 27 skrev 15 minutter siden:

Joda. Det skal det. Har selv hatt 2 stk slike Suzumar 310, en kjøpt ny og en kjøpt brukt. Begge to hadde gummiklaff der. Men den går det vel an å få kjøpt et sted - satt jo rimelig enkelt festet.

Hvordan skulle den gummiklaffen monteres for å sørge for at vannet ikke kommer inn i båten, da ? På utsiden ? 

Om det var klaff på innsiden ville ikke vannet renne ut igjen? Den Scand Baltic nevner ville fungert om den hadde passet. 

Jeg lånte en slik Suzumar i sommer, og den hadde bare propp bak.

2019-02-21_133828.png

Worry II

Worry II

nordan family 27 skrev 8 minutter siden:

Jeg låne en slik Suzumar i sommer, og den hadde bare propp bak.

2019-02-21_133828.png

• Create New...