HPF Svart 22.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 22.Februar.2019 3 hours ago, Kjellg said: Det i seg selv burde ikke være negativt. Kineserne kan bare de vil :) Neida, du får alt mulig fra kina i dag, både ræl og kanskje det beste i verden. Men en motor beregnet på det kinesiske markedet er noe helt annet. Det skal man styre unna, for det kan det skorte på kvaliteten. Det trenger ikke være negativt men det gjør meg mer skeptisk. Sjekket forresten https://en.wikipedia.org/wiki/Evinrude_Outboard_Motors og der står det "Today all Evinrude motors are built and assembled in Sturtevant, Wisconsin, south of Milwaukee." så mulig Kina infoen var feil. Jeg trodde en 2-takter ville være både rimligere og ha lavere vekt enn 4-taktere men Evinrude 25/30 hk har både høyere pris og vekt enn tilsvarende fra Yamaha og Suzuki så for meg står valget mellom de to sistnevnte. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.